“MicroGreens for Children”

Голосів:
32
Голосування завершене
Ініціатор подання: Громадська організація «ProLife Ukraine»
Автор подання: Костянець Віталій Вікторович
Місто / Область: місто Бучач, Тернопільської області
Дата початку: 7 Червня, 2024
Дата завершення: 30 Жовтня, 2024
Фотогалерея
Інтерв'ю

Короткий опис проєкту (Дайте відповіді на запитання: Що було зроблено? З якою метою? Для кого? Які отримані результати та ефект від проєкту? Максимум 300 слів).

Відповідь:

У рамках проекту «MicroGreens for Children» в Бучацькій гімназії встановлено гідропонні системи для вирощування мікрозелені, яку вже інтегровано в шкільне харчування. Це дало можливість забезпечити учнів свіжими, екологічно чистими продуктами, багатими на вітаміни та мінерали.

Мета проекту – покращити якість харчування школярів, підвищити їхню екологічну обізнаність та сприяти впровадженню сталих методів вирощування продуктів. Проект спрямований на учнів, вчителів та громаду , створюючи умови для навчання дітей екологічним практикам та сталому розвитку.

Результати та ефект від проекту:
1. Покращене шкільне харчування – учні підтримують свіжу та корисну мікрозелень у складі шкільних страв.
2. Збільшення екологічної свідомості – школярі отримали знання про сталі практики вирощування рослин та їх вплив на здоров’я і довкілля.
3. Змінення екологічного сліду – використання гідропоніки скорочує потребу у транспортуванні та упаковці продукції.
4. Розширення досвіду – проект розширює масштаби через освітні заходи, майстер-класи та залучення громади.

Ця ініціатива є частиною реалізації Європейського зеленого курсу та може стати моделлю для інших навчальних закладів, які прагнуть впроваджувати практику у харчування та освіту.

 

Чому саме ваш проєкт має перемогти в конкурсі?

Відповідь:

Проєкт «MicroGreens for Children» заслуговує на перемогу, оскільки він не лише вирішує проблему здорового харчування учнів , але й сприяє екологічному вихованню молоді та впровадженню європейського зеленого курсу на місцевому рівні.

Основні переваги нашого проекту:

1. Інноваційність та стійкість – використання гідропонних систем дозволяє вирощувати екологічно чисту мікрозелень у школі без використання хімікатів, мінімізуючи вплив на довкілля.
2. Соціальна значущість – проєкт також сприяє покращенню здоров'я дітей , забезпечуючи їх вітамінами та корисними мікроелементами, що покращує їхній фізичний і когнітивний розвиток.
3. Освіта та виховання – учні не лише споживають корисну культуру, а й отримують знання про сталі екологічні практики , що сприяє формуванню відповідного покоління.
4. Розширення впливу – проект уже впроваджений у школі, а підтримка в конкурсі допоможе масштабувати його на новий рівень, залучити більше навчальних закладів та розширити досвід серед інших громад.

Наш проект – це практичний внесок у майбутнє , що сприяє розвитку дітей, покращенню стану навколишнього середовища та формує нову культуру сталого розвитку . Перемога дозволить примножити ці результати , залучити нових партнерів та зробити цей досвід доступним для інших громад та навчальних закладів!

 

Інші конкурсанти в номінації Проєкт року
Проєкт року
“Миколай про тебе не забуде!”
Голосів: 111
Проєкт року
Арт-терапії
Голосів: 17
Проєкт року
На Щиті Тернопіьщина
Голосів: 1
Проєкт року
Ветеранський центр “Печера Велетнів”
Голосів: 972
Проєкт року
“Покращення умов проживання у модульному містечку для тимчасово переміщених осіб у с.Горенка Київської області”
Голосів: 2
Проєкт року
Центр підприємництва та психологічної стійкості “Сталеві Магнолії”
Голосів: 733