fbpx
Номінація:

Розробка інтелектуально-навчальної комп’ютерної гри-вікторини “Шлях Василя Стефаника” для учнів старших класів та організація і проведення онлайн-турніру для понад 400 учнів із 76 шкіл Івано-Франківської області.

582 Голосів
Ініціатор
Очільниця “Молодої Просвіти” Коломийщини імені Тараса Шевченка, представниця “Союзу українок”, кандидатка філологічних наук, викладачка кафедри філології Коломийського інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Галина Волощук
Подав: Волощук Галина Михайлівна
Коротка інформація
Галерея
Інтерв'ю

Короткий опис проєкту (Максимум 200 слів).

Відповідь:

Гра «Шлях Василя Стефаника» інтелектуально-навчального змісту, призначена для учнів, учителів, студентів, викладачів, а також усіх, хто бажає перевірити і удосконалити свої знання з біографії та творчості геніального українця. Унікальна настільна мапа відображає життєпис Василя Стефаника від дня його народження до останніх днів його життя, а також відтворює різні знакові етапи його творчої біографії, мови творів та навіть почерк письменника. 

Головний персонаж гри Карпатська рись, символ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника,  ставить кожному учаснику 20 запитань. Гра відбувається у супроводі автентичної покутської музики і переносить  гравців в епоху кінця ХІХ-початку ХХ ст. 

Комп’ютерна гра-вікторина «Шлях Василя Стефаника» створена за сприяння ректора Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігоря Євгеновича Цепенди. Авторський колектив:  Галина Волощук – кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології  Коломийського навчально-наукового інституту; Ольга Русакова – кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту; Олександр Солецький – доктор філологічних наук, професор кафедри української літератури Факультету філології; Віктор Ровінський  – кандидат технічних наук, доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних систем Факультету математики та інформатики; Вадим Дудін – художник.  

23 квітня 2021 року провели І етап обласного онлайн-турніру комп’ютерної гри-вікторини «Шлях Василя Стефаника» для шкіл Івано-Франківщини. У ньому взяли участь 76 команд, серед яких команди також із Закарпаття.

Перед початком турніру організатори привітали учасників гри на ZOOM-платформі. Зокрема, доцентка кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту Галина Волощук висловила подяку всім старшокласникам-учасникам та їх вчителям, які ретельно підготувалися до гри. Про правила гри нагадала доцентка кафедри філології цього ж інституту Ольга Русакова. Вона звернула увагу команд, що бали нараховуються за двома критеріями – правильність та швидкість відповіді. Професор кафедри української літератури ПНУ Олександр Солецький привітав команди-учасниці та побажав успіхів у подоланні турнірних кроків.

Також усі команди були запрошені до челенджу на сторінках Facebook «Фото гри під час гри», де висвітлювали світлини та емоції своїх команд під час онлайн-турніру «Шлях Василя Стефаника».

Тож, за результатами I етапу стали відомі 12 команд, які зіграли у фінальну гру  в Центрі інноваційних освітніх технологій “PNU EcоSystem” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Захід приурочений відзначенню 150-літнього ювілею патрона Прикарпатського національного університету. Всіх учасників фінальної гри 11 травня 2021 року та їх наставників нагородили цінними подарунками та призами. Крім дипломів та грамот, команди і їхні навчальні заклади отримали збірники творів Василя Стефаника, комп’ютерну техніку, футболки із зображенням символу ПНУ. Вчителі також отримали сертифікати з підвищення кваліфікації на тему «Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури. Комп’ютерна гра-вікторина «Шлях Василя Стефаника» в кількості 30 год (1 кредит ЄКТС)».

Чому саме ваш проєкт має перемогти в конкурсі?

Відповідь:

Комп’ютерна гра “Шлях Василя Стефаника” відкриває нові можливості для висвітлення життєвої і творчої дороги відомих українських письменників, культурних діячів, історичних постатей. Гра доволі інтерактивна і мобільна, її можна доповнювати, змінювати. У грі є 300 питань, різні їхні комбінації. Гра розпалює до навчання. Гравець можеш помилитися, а це спонукає шукати відповідь. Учасник гри вертаєтьсяся до книжки, шукає джерело, аби  загадку розкрити.

Онлайн-турнір в карантинних умовах об’єднав  76 команд з Івано-Франківщини і навіть Закарпаття, у гру одночасно зіграли понад 400 учасників, організатори отримали від учнів та їхніх батьків,  вчителів і директорів шкіл безліч слів подяки за креативний підхід і розробку гри.