fbpx

Антифейкова інтелектуальна гра “НотаЄнота”

125
[wptelegram-login button_style="large" show_user_photo="1" corner_radius="15" lang="uk"]
[nextend_social_login]

Свій голос ви не зможете відмінити, чи змінити. Будьте уважні при голосуванні. Ви можете віддати лише по одному голосу за кожну номінацію.

Ініціатор подання: Активістка
Автор подання: Самойленко Анастасія Дмитрівна
Місто / Область: Державний заклад "Центральна державна науково-технічна бібліотека гірничо-металургійного комплексу України", м.Дніпро, Дніпропетровська область
Дата початку: 8 Березня, 2023
Дата завершення: 1 Березня, 2026
Поширити
Поширити
Фотогалерея
Інтерв'ю

Короткий опис проєкту (Дайте відповіді на запитання: Що було зроблено? З якою метою? Для кого? Які отримані результати та ефект від проекту? Максимум 300 слів).

Відповідь:

Проєкт Антифейкова інтелектуальна гра "НотаЄнота" був успішно реалізований у 2023 році з метою надання підтримки військовим, ВПО та іншим людям, що постраждали від воєнних дій, з фокусом на пришвидшенні перемоги України. Проєкт привернув понад 100 учасників, що зробило його значущим та впливовим.

Гра "НотаЄнота" створена для вдосконалення критичного мислення та навичок аналізу інформації в контексті військових конфліктів. Учасники проходили серію завдань та викликів, спрямованих на розпізнавання фейків та дезінформації, що допомагало підвищити рівень інформаційної грамотності.

Мета проєкту була не лише у забезпеченні освіти та розваги, але й у створенні практичного інструменту для навчання військових та ВПО виявляти та протидіяти впливам дезінформації на воєнні операції. Гра також адресувалася громадянам, надаючи їм можливість розвивати свої навички та долучатися до зусиль у забезпеченні інформаційної безпеки.

Отримані результати включають підвищення інформаційної грамотності серед учасників, розвиток їхнього критичного мислення та уміння розпізнавати фейки. Крім того, проєкт сприяв підвищенню свідомості громадськості щодо важливості відповідального споживання інформації та її впливу на воєнні події.

Загалом, "НотаЄнота" виявилася важливим інструментом в боротьбі із дезінформацією, сприяючи освіті та зміцненню обороноздатності України через підготовку інформаційно грамотних громадян та військових.

 

 

Чому саме ваш проєкт має перемогти в конкурсі?

Відповідь:

Антифейкова інтелектуальна гра "НотаЄнота" стимулює учасників думати більш критично, оскільки вона відобразжує те, що війна не обмежується лише фронтовою лінією, але відбувається також у віртуальному просторі інтернету. Гра використовує передові технології для симуляції ситуацій дезінформації та фейків, спонукаючи гравців вдуматися в кожну отриману інформацію, розвиваючи їх критичне мислення та здатність розпізнавати обман в онлайн-середовищі. Такий підхід робить гру не лише розважливою, але й практичною платформою для формування інформаційної обізнаності та боротьби зі зміщенням думки, сприяючи глибшому розумінню того, як війна впливає на всі аспекти нашого життя, включаючи інтернет.

 

Інші конкурсанти в номінації Проєкт року