fbpx

Громадська організація “СМАРТ МЕДІА”

4
[wptelegram-login button_style="large" show_user_photo="1" corner_radius="15" lang="uk"]
[nextend_social_login]

Свій голос ви не зможете відмінити, чи змінити. Будьте уважні при голосуванні. Ви можете віддати лише по одному голосу за кожну номінацію.

Ініціатор подання: Громадська організація
Автор подання: Щукіна Олександра Станіславівна
Місто / Область: Харків Дніпро Тернопіль Хмельницький Київ Чернівці Івано-Франківськ
Дата початку: 28 Жовтня, 2018
Поширити
Поширити
Фотогалерея
Інтерв'ю

Опишіть проєкти були реалізовані за останній рік, які стосувалися волонтерства чи інших ініціатив, покликаних пришвидшити нашу перемогу(Максимум – 300 слів)

Відповідь: проєкт «смарт реформи»

залучення громадян до відбудови , допомога діалогу влади та громади .

«реформи для громадян» - комунікація реформ, залучення громадян до впливу на реформи .

«громадяни . Харків . Відбудова»- залучення громадян до відбудови  Харкова. Навчання партисипації, проведення публічних дискусій.

проєкт «Підтримка молодих ветеранів та ВПО в Україні» - річна програма підтримки ветеранського бізнесу , навчання бізнес скілам , по 6.000 євро  гранти для кращих 10 бізнес  планів. Психологічна допомога ветеранам та ВПО.

 

 

Скільки людей було залучено в рамках проектів?

Відповідь: поінформовано понад 250.000 людей, на заходах були присутні 658 громадян.

Які проблеми були вирішенні завдяки реалізованим проєктам?

Відповідь: думки харківʼян будуть враховані при написанні стратегії Харкова. На платформі го Смарт медіа міській голова Харкова буде проводити в травні публічну консультацію з людьми. Це великий  зріст демократії для регіону який потребує відбудови.

Смарт медіа долучили до комунікації всіх міських голів найбільших міст країни. Ми популяризуємо громадський вплив та прозорість та відкритість влади .

Смарт медіа сприяє інтеграції  впо та допомогає їм впливати у нових громадах.

Працюємо над медіа грамотністю населення.

Новий проєкт розвитку ветеранського бізнесу допоможе країні в гросту економіки , допоможе ветеранам російсько -української війни з адаптацією та відкриттям власної справи.

Чи були партнери в реалізації проєктів?

Відповідь: міські ради, Коаліції та громадські організації регіонів виконання , телеканали

Назвіть три якості, якими пишається ваша організації

Відповідь: швидкість, публічність, глибина та якість матеріалу

Чому саме ваша громадська організація має перемогти в конкурсі?

Відповідь: бо ми є ВПО організацією що бачили війну та постраждалі  , але стали всеукраїнською го вже зараз, попри війну та вже маємо свою мережу . Ми змогли вийти на діалог та сприяти влаштуванням консультацій влади з людьми у Харкові . Ми обрали формат ТВ шоу для публічних консультацій влади та громади по країні .
Ми за декілька місяців розвинули свій  ютуб, маємо 15.000 підписників( не накручених а справжніх !) , що є одним з найбільших показників серед громадських організацій в Україні наразі.