Головна » Номінанти » Проєкт року » Мандрівний інформаційний детокс шатер “МедійнІ”
Свій голос ви не зможете відмінити, чи змінити. Будьте уважні при голосуванні. Ви можете віддати лише по одному голосу за кожну номінацію.
Відповідь:
Реалізувавши проєкт ми досягли, того на що робили акцент, а саме сфокусували увагу жителів на питання медіаграмотності та своїм прикладом показали, що ми можемо і маємо впливати на якість інформації навіть тоді, коли у нас іде війна. Командою, ми змогли створити універсальний простір, робота якого дала громаді розуміння базових інструментів для розвитку критичного мислення в різних вікових групах громади, ну і звичайно в різних(віддалених) населених пунктах громади, при цьому систематично залучаючи фахівців різних дотичних сфер діяльності. В рамках реалізації проєкту мандрівний інформаційний детокс шатер «МедійнІ» учасники отримали розуміння природи онлайн-спілкування та навички ефективної роботи в соціальних мережах, базові правила особистої інформаційної гігієни, що дозволять їм в майбутньому убезпечити себе від фейків і дезінформації. в окремих населених пунктах проєкт дав можливість дорослим перевірити свої знання та навички з медіаграмотності та критичного мислення, а також покращити їх в ігровій формі. У рамках проєкту проведено 10 активностей в різних населених пунктах громади, також командою було розроблено інформаційну кампанію для підвищення обізнаності громадян в питаннях протидії пропаганді та маніпуляціям.
Однозначно, нам вдалося досягнути запланованих результатів, а саме: створити мандрівний інформаційний детокс шатер «МедійнІ», який переміщався між населеними пунктами громади та проводив просвітницьку роботу з медіа грамотності; також ми навчили біля 300 - дітей Чемеровецької ТГ віком 10-15 років (6 населених пунктів), 40 – осіб молоді містечка віком 15-18 років , 63 – осіб ВПО, які проживають в місцях тимчасового проживання для ВПО та звичайно 100 осіб працівників соціальної сфери навикам критичного мислення та алгоритмів фільтрації інформації; через активності нам вдалося піднести рівень ефективності проведення заходів серед наших відвідувачів становитиме не менше 60%; окремим пунктом, нам вдалося на 50 % покращити якість та наповнення дозвілля дітей та молоді, адже активна фаза проєкту припала на літній період; не менше 70 % учасників проєкту засвоїли важливу інформацію про можливості фільтрації інформації та отримали цінні кейси корисної практичної інформації від тренерів та лекторів.
Відповідь:
Тому, що ми розуміємо, той факт, що окрім бойового фронту сьогодні не менш важливим є інформаційний фронт і боротьба на ньому, це наш внесок в Перемогу. З початком війни проблема інформаційної гігієни тільки загострилася через велику кількість інформації, яку вливають в інформаційний простір російські медіа. Контенту, якого сьогодні надзвичайно багато часто є відкритою брехнею, пропагандою або маніпуляцією, що призводить до того, що люди втрачають пильність та попадаються в лопушки шахраїв, пропагують не здорові цінності, самі стають джерелами шейків та найчастіше
Чому нам, це болить? Тому, що під час проведення різноманітних активностей чи то підготовці відео-аудіо матеріалів ми, спостерігаємо за реакцією людей і нам сильно фонить, той фактор, що часто люди через медійну некомпетентність не мають змоги об’єктивно оцінювати ситуацію, що в результаті впливає на загальний стан суспільства та настрої в громаді. А ще, дуже часто люди через свою несвідомість розповсюджують свою особисту інформацію , коли бачать в мережі повідомлення про конкурс, розіграш, переходять на сайти залишають там контакти та в результаті переможців ніколи немає та є великі бази даних в яких є ви та небезпека бути обманутим.
Участь та перемога в конкурсі тільки підсилить нашу мотивацію та прагнення до роботи з поширення медіаграмотності на теренах нашої громади, що буде нерозривно пов’язане з процесами цифрової освіти широких кіл громадян, насамперед дітей, які легко піддаються впливу, людей старшого віку, освоєння ними навичок комунікації і взаємодії у цифровому суспільстві. Ще однією мотивацію для боротьби за перемогу команди, є віри в те, що наш проєкт надихатиме людей створювати якісний, перевірений та професійний контент.